:: Pukul Berapa Tok Harimau ::

Friday, December 11, 2009

Penat dan Letih

Hi guys, hopefully everything is gonna be alrite yeahh..pada kebiasaannya pada malam sabtu nie aku akan bermain futsal bersama-sama dengan officemate aku, tapi kenape tah badan aku terase amat penat dan letih. Mungkin penat bekerja pada hari ini dan letih dalam memikirkan penyelesaian di tempat kerja..haha (poyo jer..). Tapi memang serius aku rase badan aku amat letih. Mungkin disebabkan 3 hari berturut-turut aku aktif bersukan. Semalam petang aku ader training bolasepak, malam sebelum tue aku ader friendly match futsal di Petaling Jaya. Walau apapun aku amat bersyukur kerana Allah telah memberikan kesihatan yang baik pada aku. Mungkin aku rase malam nie aku perlu berehat lebih untuk menghadapi hari esok.

Malam nie aku tak keluar makan, just order Mc'D delivery. Aku order prosperity burger dengan chicken porridge..hehe..banyak gak aku makan kan..tapi badan macam tue jer..huhu :P. Alhamdulillah kenyang pun sudah cuma aku tinggalkan chicken porridge tuk makan lewat malam nanti takut kelaparan yang melanda..haha.

Malam nie aku just duduk rumah layan tv dan surfing internet. Itu jerlah hobi aku dan ape yang aku boleh buat. Nasib baik boleh surf internet, kalau tak mati kutu lah aku jawabnyer. Kejap lagi aku nak kemas-kemas barang aku untuk pergi trip ke Port Dickson. Esok pagi2 buta dah nak kene bangun..huhu..x suke nyer...
Harap-harap trip aku nanti meriah lah hendaknyer dan aku tak lupa akan update dalam blog ini..hehe..tungguuuuu...

Ok lah guys..aku nak bermain facebook lak..jumpe lagi di post yang akan datang..
tata..Assalamualaikum...jap2..love u my bushukkk..hehe...daa

1 comment: