:: Pukul Berapa Tok Harimau ::

Thursday, December 17, 2009

Inikah dinamakan Satu Malaysia...???

Morning olss,
Semalam aku balik dari opis dalam kul 6 dan sampai di rumah dalam kul 6.45pm, so aku rilek2 dan terus tertido. Then aku tersedar dlm kul 8 dan terus solat magrib, lepas solat magrib tue aku terus terlelap lagi, xtau kenape badan aku terase letih sangat..huhu..aku terjaga balik dalam kul 2 am..lame kan aku tertido..itu bkn tertido lagi dah tue..hahaha..


Cerita yang aku nak bagitau nie bkn pasal aku tido pun..hehe..tapi selepas aku bangun tido tue aku online jap dan bukak facebook, sekali ternampak lak ader satu pic yang kawan aku tag untuk aku berkaitan dengan perbualan atau comment di facebook oleh seorang berbangsa cina..Conversation dorg tue melampau dan berbau perkauman seperti menghina orang Melayu sama seperti binatang yang haram tue. Korg fikirkanlah sendiri.

Inikah yang dikatakan 1 Malaysia, walaupun ko nak maki hamun bangsa lain, tapi janganlah dekat public, ingat facebook tue kaum cina jer ker boleh tengok. Bende mcm nie lah yang boleh memecah belahkan kaum di Negara kita. Naik la kejap darah aku malam tadi bila tengok comment mcm nih..fuhh..bull s**t tul la.

k lah..lagi lama aku duk tgk bende nie, lagi lah menyirap darah aku..selamat berfikir dan bermaki..hehehe :)

2 comments: