:: Pukul Berapa Tok Harimau ::

Sunday, December 13, 2009

Enjoy...

Hi..
aku baru je bangun tido dari kul 5 tadi..huhu..aku sampai di Sri Gombak dari Port Dickson dalam kul 4.30..
badan aku sangat letih dan sakit-sakit. Kaki aku lak telah cedera akibat bermain bola dalam perlawanan persahabatan dengan pasukan Army di Port Dickson. Lepas nie aku kene berehat sekurang-kurangnya 2 minggu untuk memulihkan kecederaan aku ini..huhu..hopuly aku dapat tahan kegersangan aku untuk bermain bola..hehe..

Ape-ape hal pun aku enjoy dengan trip aku ke PD kerana pelbagai aktiviti dapat join terutama sekali dapat bermain dengan anak-anak member aku..hehe..nanti aku akan upload kan gambar-gambar yang sempat aku snap kt PD..

Oklah..got to go..nak mandi dan solat..bye..c u next..:)). Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment