:: Pukul Berapa Tok Harimau ::

Tuesday, September 7, 2010

Maki Hamun

Please jangan suke sangat nak maki hamun orang tak tentu pasal...

Bila selalu sangat maki hamun orang..nanti bende tue jadi tabiat dalam diri tuk selalu nk maki orang jer..

Banyak lagi bende boleh cakap selain nak maki hamun tak tentu pasal..lagi2 kat orang yg close dengan kiter..

Perlu lah ingat hati dan perasaan orang lain..tak kire sama ada orang tue lelaki or wanita..walau macam mana rock pun muke die tapi dia tetap ada hati perasaan jugak..mereka ini bukan BATU yang mana orang boleh baling2 sesuke hati.

That's all tuk luahan aku pada malam yang hening ini...hatiku terguris sakitt..bukan nak releasekan ape yang aku rase tapi menambahkan lagi kekusutan dalam kepale..aku jer ker kene jaga hati orang and macam mana ngn hati aku lak...

Baik balik kampung tgk mak aku lagi bagus..hehe..takde kene mengene lak..haha..

K..nite olls..May Allah bless u olls

No comments:

Post a Comment