:: Pukul Berapa Tok Harimau ::

Sunday, August 29, 2010

Alhamdulillah..Pembedahan Berjaya

Hi all,


Pada 26 Ogos 2010 (Khamis) ibu aku dimasukkan ke hospital untuk proses pembedahan. Beliau mengalami ketumbuhan didalam bahagian hidung yang hampir2 menyukarkan proses pernafasan beliau. Akhirnya Doc mengambil keputusan untuk mempercepatkan proses pembedahan ini. Sebelum ini Ibu aku sepatutnya menjalani pembedahan pada 15 Oktober 2010..bapakk lame nak kene tunggu..disebabkan ketumbuhan itu boleh merebak..maka doc telah mempercepatkan..Thanks God kerana menerima doa hambamu ini..Alhamdulillah..

Sekarang ini Ibu aku telah pulang ke rumah walaupun ade sedikit bleeding di dalam hidung beliau akibat daripada pembedahan tersebut, tapi tak kritikal sgt..Sekarang Ibuku boleh bernafas seperti sediakala..aku sangat2 bersyukur atas ape yang berlaku..walaupun penat berulang balik dr umah ke hospital yang jaraknya 45km..tapi berbaloi kerana untuk IBU aku..aku sayang IBU...Thanks God for your great gift for us...

musangmalam 19 Ramadhan 1431h

No comments:

Post a Comment